سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 مهر 1392برچسب:, توسط تکتم |


خدا هيچ وقت تو را از من نگيرد

و هيچ وقت من را از ديدن چشمانت محروم نکند

اگر به تو بگويم که مي خواهم ترکت کنم مطمن باش که دارم دروغ مي گويم

حتي يک لحظه را نمي توانم بدون تو زندگي کنم

بگذار در آغوش تو بمانم

اجازه بده که حرارت مهربانيت من را آب کند

عشق دنيا براي تو کم است

به تو التماس مي کنم تو را به خدا قسم مي دهم

هيچ وقت من را ترک نکن


باور کن وقتي تو را در کنار خود مي بينم

دلم نمي خواهد حتي مژه بزنم

عشق تو همچون هوا در رگهايم جريان دارد

فقط آغوش توست که به من گرما مي بخشد

مي خواهم نفسهايت با نفسهايم يکي بشود

به عشقت و تمام احساسي که نسبت به من داري نيازدارم

واي که چه قدر قلب تو با من مهربان است

بر روي سينه ات احساس آرامش مي کنم

مي خواهم که تا ابد در کنار تو زندگي کنم

وليکن مي ترسم که عمرم براي در کنار تو بودن کافي نباشد

تنها تو را در روياهايم مي بينم

و با تو قشنگترين روزهاي زندگيم را مي گذرانم



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت12:11---1 بهمن 1392
سلام اجی ؟

وبت خیلی خوشکله موفق باشی ای ول


iهیوا
ساعت14:58---18 آذر 1392
زیاد جالب نبود گلی میتونی بهترازاین بنویسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");